SPI SRAM

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Středa Duben 20 10:44:05 CEST 2016

Mám tu SPI SRAM 23LC1024. Pracuje v módu SPI (MOSI, MISO, CLK, CS).
Připojenou ji mám k ESP8266. V původním převzatém projektu byla
připojena na SPI, které je sdílené s FLASH co používá ESP. Ale chci ji
připojit na HSPI (samostatné SPI, na které není nic připojeného,
protože k tomu potřebuju připojit další SPI obvod a ten se mi
nepodařilo rozeběhnout na tom sdíleném SPI s FLASH...). V původní
konfiguraci SRAM na SPI funguje, ale když ji přepojím na HSPI, upravím
kód (aby se nepřesměrovávalo HSPI na SPI) a spustím jednoduchý test
paměti
https://github.com/espressif/ESP8266_MP3_DECODER/blob/master/mp3/driver/spiram.c
(funkce, které začíná řádkem 169) tak to správně vyhodnotí "bb", ale
"aa" ne. Pochopil bych kdyby to bylo obráceně (nefunkční adresace, ale
ta evidentně funguje). Takto už nevím na co sáhnout... Čistě
teoreticky co bych měl zkontrolovat před tím než si budu hrát s LA?

Děkuji, MG