[OT:] Lepeni zrcatka

Úterý Duben 19 22:24:54 CEST 2016

Že prý se na to v autodílech nebo v autorizovaných servisech prodává nějaká
oboustranná páska na lepení zrcátek, jako taková destička. Nevím, jestli je
to určené jen na lepení těch vnitřních, na ty venkovní by to mohlo fungovat
taky. Tak narychlo jsem to vygůglil.

Mezi běžnými oboustrannými lepícími páskami jsou velké rozdíly, něco drží
fest a něco je pro srandu králíkům.

P.K.