[OT:] Lepeni zrcatka

ok2mtm ok2mtm na seznam.cz
Úterý Duben 19 16:20:35 CEST 2016

Vykašlete se na silikon, pokud už nějakej, tak jedině neutrální, jinak vám
hrozí, že sice zrcátko bude držet, ale uhnijí vám dráty od toho vyhřívání. V
autech se na lepení, třeba dílů karoserie, dost často používají
polyuretanové tmely. Z běžně dostupných je něco podobného třeba Mamut.

To speciální lepidlo na zrcátka je určené na lepení vnitřních zpětných
zrcátek na čelní sklo - aby to drželo a aby to nějak pružilo, protože při
přilepení tvrdým lepidlem hrozí až prasknutí čelního skla.
Tomáš OK2MTM

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Pavel Kutina
Sent: Tuesday, April 19, 2016 4:02 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: [OT:] Lepeni zrcatka

No tak ono to nejspis bylo tak, ze ztvrdla ta gumova vrstva/lepidlo, kterym
to puvodne vyrobce prilepil a pak, kdyz to ten dobrodinec pacil, tak se to
skoro cele odlepilo. Spis je zazrak, ze se to neodlepilo uplne cele a
neupadlo za jizdy.

Jinak vim, jak je citit silikon, kdyz tvrdne, ta octova vune je
nezamenitelna. Zatim jsem dostal jen tip na akvaristicky cerny silikon,
ktery sice taky smrdi octem, ale mel by vydrzet.

Pavel Kutina