Re: snímač absolutního úhlu natočení

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Úterý Duben 19 13:40:10 CEST 2016

Ano, chyba je často větší, nicméně vhodným matematickým zpracováním lze
hodně snížit. A právě proto potřebuji, aby rozlišení bylo větší než jen
8 poloh a chtěl bych alespoň 6 bitů.

Vyrábět to opticky jak bylo na zmiňovaném odkaze mi nepřijde ideální,
jednak mám trochu strach o dlouhodobou stabilitu. přece jen na střeše to
bude rychle degradovat.

proto jsem pošvidrával po nějakém převodníku a líbí se mi ty obvody
as5040, ale vypadá to, že žádná alternativa není.

Díky.

Petr