prostorove cidlo

Ales Filip nostromo na khnet.info
Pondělí Duben 18 16:31:53 CEST 2016

Dobrý den,

Ty mikrovlny mě také napadly.

Našel jsem např. tohle:
http://www.ebay.com/itm/311512641142
a k tomu video:
https://www.youtube.com/watch?v=nFKKiWN_0c0

Na osciloskopu je vidět, že to také reaguje jenom na pohyb.

Ale zajímavé je tohle:
http://www.ebay.com/itm/151821733913
To asi na zkoušku rovnou objednám. Píšou, že to prochází sklem a zdí.
Ale nepíšou, jestli to reaguje také jenom na pohyb :-(

Nechci to na zabezpečení prostor, jenom na detekci lidí, jestli je nebo
není v prostoru. Aby ho tam nezamkli :-)

S pozdravem,

--
  Aleš Filip
  Kutná Hora