Prosba RPI2 pomoc

OK1IA ok1ia na seznam.cz
Neděle Duben 17 21:28:06 CEST 2016

Zdravím vás účastníci tohoto diskusního boardu.
Mám na vás tento dotaz : vlastním Raspberry Pi 2  a ten mi samozřejmě chodi
z Fleškarty  - jako Ubuntu.   Jenže bych potřeboval aby mi chodil i pod W10,
jak píšou na stránkách o RPI2..... Tak jsem si stáhnul podle nápovědy na
Internetu vše potřebné a vytvořil jsem si na Flešce  /nahrál jsem na ni
program "  flash.ffu " 1.177.600 kB.
Jenže se mi to neotevře po spuštění PI2 , svítí červená i zelená Ledka a nic
se neděje...
Nevim fakt kde dělám chybu. Můžete mi někdo poradit ???
Díky, Honza.

-ia-

---