1ks L293D

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Sobota Duben 16 14:25:09 CEST 2016

A-ha, jsem ti ho mohl dnes poslat do Budějc vlakem.
Jinak zajímavá kalkulace - pokud si ho koupíš tady:
http://www.tme.eu/cz/details/l293d/drivery-motorove-a-pwm/st-microelectronics/
Tak je o něco málo levnější a pokud zvolíš ekonomické poštovné, tak ti
dorazí za 2 (max 4) pracovní dni a cena s poštovným bude stejná, jako
když ho koupíš v GMe a pošleš v obálce. (a čas bude taky stejnej)