nahrada KTY84

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Pátek Duben 15 15:56:57 CEST 2016

Neviem no, nakupovat diody specificky od Diotec-u, lebo u nich mam par
stupnov do limitnych hodnot, zatialco u inych vyrbocov uz mam o par
stupnov prekrocene je take... divne. Ak by som to chcel pouzivat do
povedzme 120C a jeden udava 150, dalsi 175 a posledny 200, tak to
beriem, ale hybat sa takto pri hrane sa mi nepaci.
To som este nespominal ine veci, ktore by mi na diodach vadili,
trebars rozptyl hodnot Uf, ktory nie je nijako specifikovany, alebo
strmost zavislosti Uf versus teplota, ktory je opat len typicky. Da sa
to riesit individualnou kalibraciou, ale potom je Pt1000 co by nahrada
KTY84 neporovnatelne lacnejsie riesenie.