nahrada KTY84

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Pátek Duben 15 15:34:08 CEST 2016

V prvom, rade, u 1N4148 dvaja vyrobcovia garantuju prevadzkovu teplotu
do 150 resp. 175C
http://www.vishay.com/docs/81857/1n4148.pdf
http://www.diodes.com/_files/datasheets/ds12019.pdf
a v tom pripade je pre mna debata o prekroceni tejto teploty uplne
bezpredmetna. Je super ze to takto nejako funguje, na domace
experimentovanie by som to mozno pouzil, do nizsich teplot tiez v
pohode, ale inak nie.