nahrada KTY84

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Pátek Duben 15 09:05:22 CEST 2016

Nevyrabaju sa v tom istom puzdre aj diody typu 1N4148?
Kremik to  KTY84 moze mat podobny ako KTY81 (ma to iny odpor, cize
presne to iste to nebude), myslel som ze puzdro je to iste co
pouzivaju na 1N4148. U nej uvadzaju teplotny rozsah do 200C, co je
viac nez pre obycajne epoxidove puzdra trebars u KTY81 (tie koncia
zvycajne na 150C). Keby mi v tom istom puzdre robili KTY-cko, bol by
som spokojny. Pouzitelnost do 200C by mi vytrhla trn z paty.

Dňa 15. apríla 2016, 8:52, Jan Waclawek <konfera na efton.sk> napísal/a: