nahrada KTY84

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Středa Duben 13 13:52:46 CEST 2016

>Tie termistory mozno budu pouzitelne, musim sa pozriet ako su na tom s
>opakovatelostou (vymenim jeden kus za druhy) a s dostupnostou (ten
>isty KTY84 som kupil v SOS, GME, TME, Farnell, Mouser).

Dostupnost v lokalnych drogeriach bude mizerna. Trocha sa to mozno da
vylepsit ak clovek vie "lokalny nazov", napriklad NTCLE100E3 nazyvaju v
SOS prosto 640 (ma to zrejme nejake historicke korene v tom, ako vznikal
konglomerat Vishay, ale nebudem patrat); na druhej strane si treba dat
pozor, bo napr. prave NTCLE100E3 su aj v tom zozname z Mousera ale pritom
tie su len do 150 stupnov (a aj to len ak sa na ne clovek nepozera krivo,
inak su len do 125 st). Do dvesto su NTCLG100E2, lahko zistis ze su
pomerne dobre kupitelne v cudzojazycnych drogeriach.

Nad 200 stupnov to uz asi nebude take jednoduche.