nahrada KTY84

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Středa Duben 13 13:09:43 CEST 2016

Termoclanok je fajn, ale KTY84 stal 25 centov, na jeho vyhodnotenie
som pouzival jeden odpor a vstup AD prevodniku.
Pre spominane teploty do 180 stupnov sa dalo vyzit so spajkovanim
bezolovnatou spajkou, pre vyssie som to krimpoval na silikonove
kabliky. Puzdro nie je z plastu. Predpokladam, ze vyrobca vie kolko
puzdro vydrzi, ked to deklaroval do datasheetu ;-)