nahrada KTY84

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Středa Duben 13 11:13:02 CEST 2016

Kolegovia,

v niektorych zariadeniach pouzivam KTY84-130
http://www.nxp.com/documents/data_sheet/KTY84_SER.pdf kvoli tomu, ze
ma teplotny rozsah do 300 stupnov - bezne potrebujem regulovat teploty
okolo 150-180 stupnov, kde vacsina inych polovodicovych senzorov
nestaci.
NXP ho oznacuje ako EOL, nevsimol som si nijaku konkretnu nahradu.

KTY84 sa mi paci lebo je maly (puzdro ako 1N4148), lacny (desiatky
centov), stabilny a senzory su jeden ako druhy - aj podla datahseetu
je tolerancia niekolko stupnov, z mojej skusenosti este menej, takze
casto odpada potreba kalibracie. Ma niekto tip na nejaku vhodnu
nahradu?

J.