Audio zesilovac

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Čtvrtek Duben 7 15:47:35 CEST 2016

Basy se dají vytáhnout i z malých bedniček a to bez zdůraznění samotných
basů (psychoakustikou). Používá se na to přefiltrované sudé zkreslení.

----- Původní zpráva -----
Od: Michal Grunt

Děkuji za sáhodlouhé vysvětlení. Vzhledem k tomu, ze jsem doposud nevedel
kolik tyhle repracky umí "odspodu" (je mi jasny ze to bude naznak tonu ale
alespon neco) a dozvěděl jsem se to až z webu sos.sk tak opravdu nemá smysl
pásmo rozdelovat a dam tam bud jeden širokopásmý nebo dva (stereo)...
Krabičku budu dělat z 3mm preklizky. Takže to cely přehodnotím. Děkuji za
informace.