Presna napetova reference.

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Čtvrtek Duben 7 11:46:26 CEST 2016

Spíš by mě zajímalo co se dá s takovouhle přesností (pokud by to
fungovalo) měřit. Tedy pokud se člověk nezabývá přímo metrologií nebo si
nestaví na zahradě něco jako malé LHC.
Možná by se to dalo prodávat jako docela dobrý generátor náhodných
čísel. Pokud použijete marketingový výraz "kvantový" (protože vám nikdo
nedokáže, že kvantové jevy se na výsledku neprojevují) mohlo by to fungovat.

Mrazík