Rychlost procesoru ARM

Jiří Nesvačil nesvacil na posys.eu
Čtvrtek Duben 7 11:23:09 CEST 2016

Jen doplnim. Pokud Vam CPU nebude podporovat danou periferii nebo zde bude chyba a dela se to sw, tak Vam tyhle vypocty jsou k nicemu. A to, ze v hodne periferii je chyba a cekaci cyklus na kazdem rohu.
Taky grafika je jeden z nejvetsich zroutu. Co Vam je platny vykon CPU, kdyz jen vykresleni na Vetsim LCD sebere dost velke procento vykonu CPU.
Bez konkretni aplikace a CPU jsou tyhle vypocty velmi orientacni.

Jirka