LiION a vysoke teploty (navigace / tablet v aute)

Ales Filip nostromo na khnet.info
Středa Duben 6 19:52:53 CEST 2016

Nevím při kolika stupních se roztrhne klasický takový ten nejlevnější
plynový zapalovač, ale v autě mi jich bouchlo několik. A bylo úplně jedno,
jestli ležel na palubovce přikrytý hadrem, v kastlíku, nebo byl schovaný
pod sedačkou. Když auto stojí na sluníčku, tak je asi jedno, kde ta baterka
bude.

Ales Filip