laser

Jiri LINHART hw.jirilinhart na gmail.com
Úterý Duben 5 08:29:41 CEST 2016

Jenom se mě jednalo orientačně jestli stačí vykuchat laser CD-ROM, nebo na
rozumné práce jít do 60W a více. Nechci stavět profi stroj. Jenom přidat
další využití při malých nákladech (tak do 2tisíc). Takže mě vyšlo, že
využití nebude velké a náklady budou nepřiměřené využití.

JL

--
Vytvořeno poštovní aplikací Opery: http://www.opera.com/mail/