Re: SMS ve velkých objemech - T-mobile, případně jiné řešení

Tomas Urbanek turbyho na me.com
Pondělí Duben 4 17:13:55 CEST 2016

T-mobile, respektive puvodni GTS sms umi a to i pres rest api. Pouzivame to uz dlouho. Cena ale neni nic moc, pohybuje se kolem 1kc s dani. Mirna sleva jen pri velkych objemech. Jak tu padlo, je treba to resit pres velkoobchod. Retail tohle neumi.

Turby