Re: SMS ve velkých objemech - T-mobile, případně jiné řešení

Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Pondělí Duben 4 15:18:16 CEST 2016

Zdravím,
  já posílám přes stařičký Siemens Terminal M20, a linux smstools. Nicméně,
byl

jsem od O2 taktéž upozorněn, ono totiž je v podmínkách, že se to nesmí
posílat

ze zařízení automaticky, takže předpokládám, že tam je nějaká kontrola jak
rychle se odesílají

a počet, a pak se na to zaměřují, ale přesné podmínky netuším, ale taky mi
nutili

přímé napojení, což je prostě mimo finančně....

A nebo to rozdělit na víc tarifů, aby klesl měsíční objem. Pokud se to
vyplatí...

Zdeněk Aster