Re: SMS ve velkých objemech - T-mobile, případně jiné řešení

Jan Půhoný konference na puhy.cz
Pondělí Duben 4 14:59:37 CEST 2016

Mám vyzkoušeno  Huawei E3372 a Huawei K3765.

Oba umí tak 100 SMS / 10 min. S uvedeným objemem se mi nikdy nekously (ťuk,
ťuk).

Ohledně API nebo jiného napojení, T-Mobile mi podle obchoďáka neumí nic
nabídnout. Pokud by tady byl nějaký insider třeba i od jiného operátora,
rád se nechám poučit o možnostech (a cenách).

Díky.

S pozdravem Ing. Jan Půhoný

Spolehlivý obchod s elektronikou
https://www.puhy.cz

Připojení k internetu v Chocni a okolí
http://www.puhy.net

A este otazka, mozete uviest typ modemu ktory pouzivate?