VLF/ELF

balu balu na k-net.fr
Neděle Duben 3 21:30:31 CEST 2016

cital som si o tom dost, skor som chcel vediet ci sa tomu niekto venuje
a ci je tam nieco potencialne zaujimave. Jedna z preflaknutych aplikacii
je DCF, ale to je uz pomerne vysoka frekvencia.

Docital som sa, ze niektorymi  vysielacmi prenasali dokonca slovo, alebo
koncerty :-)

Bohuzial nizkofrekvencne navigacne systemy su uz vypnute. To by bolo
zaujimave detekovat.