Zabezpeceni auta

Zdeněk zdej na atlas.cz
Sobota Duben 2 08:08:20 CEST 2016

Vlastní kamery považuji za zcela zbytečné, pokud zároveň nechcete angažovat
vlastní pátrací a "přesvědčovací" tým a pohybovat se sám na hraně zákona.
Představa, že něco na základě záznamu z kamery vypátrají "pomahači a
chrániči", je zcela naivní.

Nedávno někdo zveřejnil na webu svůj příběh, jak mu někdo ukradl jízdní kolo
ze zamčeného střešního nosiče na autě. Získal záběry z veřejné kamery, pod
kterou zloděj prochází a o minutu později projíždí zpět na ukradeném kole. U
policie se setkal s nezájmem něco řešit...

Z.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Miroslav
Šinko
Sent: Saturday, April 02, 2016 12:47 AM
To: HW-news
Subject: Re: Zabezpeceni auta

Umiestnenie vlastnych kamier a nafotenie zlodeja znie rozumne, kym sa o tom
nepobavite s niekym znalym prava. Moj pripad: v garazi isteho nakupneho
centra mi ukradli plastovu ochrannu listu z dveri. Bol som sa ochrankarov
pytat na kamery. Ano nejake maju, aj ked dane parkovacie miesto priamo
nezaberali. Ale - zaznam moze obsahovat citlive udaje, mozu ho poskytnut iba
policii, co si vyzaduje, aby som ja podal oznamenie atd... Pri zostatkovej
cene listy max 0.01 (nova stala 14 eur), to za tu ostaru nestoji. A v tom
centre maju tie kamery legalne s patricnym oznamenim, ze priestor je
monitorovany. Ako by pri sucasnom prave obstali vase tajne kamery?
Proti vykradnutiu naozaj pomoze iba prevencia. Nic nenechavat viditelne.
A kufor, ak v nom mate veci, alebo ich don ukladate, otvarat len na
bezpecnych miestach. Najlepsie, ked s autom z miesta odchadzate, t.j.
mysliet dopredu, co ulozit do kufra, ked viem, ze budem niekde parkovat.