BV.net komponenta SerialPort

Miroslav Draxal evik na volny.cz
Pátek Duben 1 22:39:05 CEST 2016

No popravdě, to vadí Mě :)

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Petr Labaj
Sent: Friday, April 01, 2016 4:33 PM
To: HW-news
Subject: Re: BV.net komponenta SerialPort

A vadí ty kolize něčemu?
Řízení baráku je většinou docela pomalý proces.
Takže pokud nechcete třeba monitorovat a následně sestřelovat letící mouchy,
tak při rychlosti 57 kbit/s asi máte velmi nízké plnění sítě.
Samozřejmě to předpokládá dobré ošetření kolize, tj. náhodný interval pro
opětovné vysílání, aby se stanice nezacyklily neustálými starty Tx ve
stejném okamžiku.

PL