Problemy s 3D tiskem

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Pátek Duben 1 16:01:33 CEST 2016

Považuji za velmi nepravděpodobné, že by odešla obě topná tělesa najednou.

PH

-----Původní zpráva-----
From: Miroslav Draxal
Bude to znít blbě, srovnávat to s pračkou. Ale dostala se mi pod ruku jedna
co topila, netopila, všechno bylo OK, až po dlouhým laborování jsem zjistil,
že topné těleso hřeje a nehřeje. Prostě uvnitř byl asi studeňák nebo šikovně
nakoplá topná spirálka. Není problém v samotné topné pirále v hotendu? Pokud
se už o tom tady psalo, tak beru zpět.