MP3 stream

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Pátek Duben 1 10:52:17 CEST 2016

Jednoduhsie intrenetove radia obecne robia riesia vypadky 2 sposobmi.
Ak je vypadok maly, riesi sa interpolaciou
Ak je vypadok vacsi, riesi sa opakovanim
Obycajne hrau s oneskorenim

Pri vacsom vypoctovom vykone sa da urobit FFT s charakteristka signalu a
nasledne "vygenerovanie" signalu s podobnou charakteristikou, ako mal
merany.

Cele je to zalozene na "oklamani ucha".

Dodo
Dňa 1.4.2016 9:50 používateľ "Zuffa Jan" <ZuffaJ na cgc.sk> napísal: