[!!Mass Mail]Re: Mereni tlaku motoru

Pavel Urbancik hw na itherm.cz
Středa Září 30 20:54:40 CEST 2015


Vicemene stejny prevodnik je i v hladinomeru nadrze. Mozna proto je standartizovanych 10-180R a mozna I proto to ma ten digi vystup pro maly tlak (u nadrze je to signal na rezervu ;-) )

Pavel



From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Krucinský Ladislav
Sent: 30. září 2015 20:52
To: HW-news
Subject: RE: [!!Mass Mail]Re: Mereni tlaku motoru

To má vážně mechanický převodník z nějaké membrány? Tak to je síla…
V našich vozících je pro rozsah 0-20barů použito čidlo s tenzometrem, které převádí ten tlak na napětí 1-8V při napájení 11-15V

Zdravím
L. Kručinský

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Juraj Michálek
Sent: Wednesday, September 30, 2015 5:49 PM
To: HW-news
Subject: [!!Mass Mail]Re: Mereni tlaku motoru

To nie je VDO ale len zhodne s VDO :-). Funguju celkom dobre len nemaju rady blizkost vyfukovych zvodov. Inak cidlo do 10Bar je dost na kocku, nakolko tlak oleja za beznej prevadzky vacsinou nepresiahne 3-4 bary. VDO robi aj cidla pre rozsah 6 bar/600kPa, nejdu vsak pouzit s budikom do 10bar. 
Odporovy rozsah 10-180R je standardizovany vystupny rozsah roznych druhov aotomotive cidiel.
Tu mate to cidlo z vnutra: http://sergej7490.rajce.idnes.cz/B204FT_7_pretesnenie/#IMG_9479.jpg

2015-09-29 10:44 GMT+02:00 Tomas Chvatal <tchvatal na fordiag.cz>:
Cinska sragora za 300,- zde
http://goo.gl/t7oFLt
 
VDO za 400,- zde
http://www.ebay.com/itm/251719530760?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&fromMakeTrack=true
VDO ma jak analog vystup, tak on-off pro kontrolku, takze se nemusi resit nejake Tecko pro tlakomer 
a pro puvodni cidlo
 
s přáním hezkého dne / Best regards
Tomáš Chvátal
tchvatal na fordiag.cz
----- Původní zpráva ----- 
Od: Tomáš Mádr 
Komu: HW-news 
Odesláno: 29. září 2015 10:06
Předmět: Re: Mereni tlaku motoru

CAN a OBDII je až za nějakou řídící jednotkou. Většina čidel má napěťový výstup 0 až 5V, kdy užitečný rozsah se používá 0,5 až 4,5V.
Na tlak oleje má většina motorů jenom spínací čidlo, které odpadne při poklesu tlaku hluboko pod minimální doporučený mazací tlak, jinak řečeno, když se za běhu motoru rozsvítí, tak už je stejně nejspíš pozdě.
Mimo jiné i z tohoto důvodu už nějakou dobu hledám, s malou prioritou, dostupné, cenově i termínově, tlakové čidlo s analodovým výstupem, pro vstupní tlak zhruba do 10At a vhodné pro měření horkého motorového oleje nebo nafty. Že bych si to do auta doplnil, a na indikaci použil nejspíše nějakou ATMegu s malým displejem, velkou červenou kontrolkou a sirénkou. Na displeji bych se mohl podívat na hodnotu, kontrolka a sirénka by mě upozornila, pokud by došlo k překročení limitu. Kontrolovat za jízdy fůru budíků mi moc nejde, radši se dívám před sebe kam jedu. A kromě tlaku oleje a nafty by to mohlo hlídat i další parametry okolo motoru a elektriky v autě.
 
Tomáš OK2MTM

_______________________________________________
HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
Hw-list na list.hw.cz
http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list




Další informace o konferenci Hw-list