SPI controller pre paralelnu zbernicu

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Středa Září 30 20:36:50 CEST 2015

:-D

>Do arduina to naprogramuje predskolni decko ne? :-P

A mate nejake poruke?

Mam obavy, ze uz aj u pana kolegu Lukesha su na tuto ulohu prilis stari...
:-)

Ale nie, fakt, Riso, mas aj nejaku presnejsiu specifikaciu? Na aky ucel by
to malo byt? O akych rychlostiach sa bavime, na jednej aj druhej strane?
Ma to vediet aj nejake vyssie protokoly, pripadne potahovanie nejakymi
chipselectami na strane SPI, nedajboze nejakou samostatnostou (polling,
cyklicke vysielanie)? Ozaj to nemoze byt UART->SPI alebo USB->SPI?

wek