Re: Váha SilverCrest SPWD 180 b1 - kalibrace? factory reset?

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Pondělí Září 28 22:44:39 CEST 2015

No a tak je ještě možné, že má váha 4 snímače a naměřená hmotnost je
funkcí těchto snímačů a že jeden je někde v kytkách. To by se
pravděpodobně projevilo tak, že by váha špatně reagovala na "závaží" v
jednom rohu.

Našel jsem na netu několik návodů, ale bohužel žádný nebul pro SPWD. V
německé verzi těch návodů byl odkaz na skutečného výrobce (teda spíš
technickou podporu brandování). Často to je http://www.kompernass.com/ a
ti jsou mírně komunikativní.

Trochu samostudia:
http://autnt.fme.vutbr.cz/szz/2007/DP_Barta.pdf