SMD marking code

Pondělí Září 28 21:49:06 CEST 2015

Blbosti nebyly v tom vašem. Jen jsem si říkal že to mám nainstalované
kdoví od kdy a tak jsem zkoušel hledat jinde na netu. Snažím se najít
kde jsem viděl že tam měli 2B jako BC857, ale procházel jsem toho hodně.
Je fakt že málo kdy potřebuju něco hledat, takže těch dat bych tam zase
tolik nedoplnil. Ale kdyby v tom programu byl kontakt na autora, třeba
by lidi občas něco poslali.
Anděl