RE: Váha SilverCrest SPWD 180 b1 - kalibrace? factory reset?

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Pondělí Září 28 19:55:02 CEST 2015

Tuhle váhu neznám, ale máme nějaké Soenhle (s bezdrátovou zobrazovací jednotkou), které se před časem stalo totéž. Nějakou dobu jsem na to koukal jak vyvoraná myš, až jsem si všimnul, že jednotka má podivný pružný kousek plastu, pod kterým je tlačítko sloužící k přepínání jednotek. Zřejmě neopatrným chycením té jednotky do ruky došlo ke stisku toho „tajného“ tlačítka. Nemá ta Vaše Váha také někde nějaký nenápadný přepínač?

Jakub Šerých

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Roman Trunk
Sent: Monday, September 28, 2015 7:25 PM
To: HW-news
Subject: Váha SilverCrest SPWD 180 b1 - kalibrace? factory reset?

Přeji dobrý den,
řeším teď nepochopitelnou záhadu s váhou viz subj. Jedná se o nejobyčejnější diagnostickou váhu z Lidlu. Váha sloužila dobře, nicméně včera se po dostoupnutí "nějak přenastavila" a začala ukazovat hmotnost vydělenou 2,4. Místo metráku má vážený člen najednou necelých 42 kg - údaj se používá i pro výpočty, tzn. místo nadváhy ukazuje podváhu, a projevuje se ve všech jednotkách (lb, ...). Vyjmutí baterie nepomohlo.
Netuší prosím někdo, jak přístroj přivést k rozumu? Tzn. provést rekalibraci nebo reset do továrního nastavení? Předpokládám, že je to nějaký generický model "katalogové zapojení s vlastní nálepkou", tzn. postup by mohl být obecný - nicméně na Netu nenacházím... Nezadaří-li se, půjde na reklamaci...
Díky,
Roman Trunk