dalsia mikrofoto kremika, tentokrat tranzistorovy par

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Září 28 10:40:31 CEST 2015

> Nemam predstavu ako rovnake sa daju vyrobit ked su na jednom kuse substratu vedla seba.
> Myslis, ze ich treba triedit a az potom sa lepia?

Nehovorim o ich matchi pri rovnakej teplote, ale o tom, ako sa teplotne
rozdiely prenasaju z jedneho na druhy.

Mimochodom, aj keby bol rozptyl vacsi, pokojne to moze byt tak, ze ich
najprv nalepia, potom otestuju a nerovnake oznacia inak.

>Ak dobre pozeram, v DS
>http://www.nxp.com/documents/data_sheet/BC847BS.pdf nevidim nijake
>vzajomne parametre, trebars odchylky zosilnenia, Ube alebo zvyskoveho
>prudu. Na rozdiel od takeho CA3046
>http://www.eletrica.ufpr.br/ufpr2/professor/36/TE215/CA3046.pdf ktory
>je robeny na jednom kuse kremiku.

Aha. Ta zeptobars stranka hovorila "matched pair", do datasheetov som
nepozeral.

>Takze ten dvojity trand je dvojity len preto, aby bol dvojity - jeden
>usetreny krok pri osadzani, na nic ine nie je prihliadane.

Beriem to ako poucenie, ze ak by som naozaj potreboval tranzistorovy par
ktory sa sprava ako tranzistorovy par, tak musim dokladne citat datasheet.

wek