Tak som tu LEDku bez odporu naozaj zapojil

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Pátek Září 25 16:11:21 CEST 2015

Ano, LED bola zapojena medzi pin a GND. Predpokladam, ze medzi Vcc a
pinom by bol prud o nieco vacsi, ten dolny N tranzistor mava vacsinou
nemsi odpor kanalu. Mozem to zmerat

To 3V napajanie moze byt este trochu zradne, ked budem mat pristup ku
klimatickej komore, chcel by som to zmerat pri roznych teplotach,
mozno aj s roznymi LED. Predpokladam, ze to bude cestovat s teplotou.
Ale nech by to dopadlo akokolvek, prevadzkovanie bez serioveho odporu
vychadza zo spoliehania sa na parametre a podmienky, ktore vacsinou
nie su definovane ani zarucovane vyrobcom, tak ako pisete.

Dňa 25. septembra 2015, 16:00, Miroslav Mraz <mrazik na volny.cz> napísal/a: