Free antivir

Martin Vancl tux.martin na gmail.com
Pátek Září 25 13:55:33 CEST 2015

Ja jsem kvuli stejnemu problemu psal na podporu AVG 2.10.2014. Zde je odpoved:

Dobry den, pane Vancle,
dekujeme za zaslani emailu. Radi Vam s touto zalezitosti pomuzeme.
Informuji, ze produkt AVG AntiVirus FREE 2015 je mozne legalne pouzit
pro komercni pouziti.
V pripade dalsich dotazu nas nevahejte znovu kontaktovat.
S pozdravem a pranim pekneho dne,

Magdalena Kuznicka
AVG Technologies
Holandská 2/4,639 00 Brno
tel: +420 549524030, fax: +420 541211432
www.avg.com

Avast jsem tenkrat hned vyradil, protoze free byl pouze pro domaci pouziti.