OT - heeeeeeeeelp

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Pátek Září 25 09:25:59 CEST 2015

Samolepka se na bednu nalepuje právě proto, aby se neztratila :-) Navíc
pokud je to OEM licence (tzn. jednorázová jenom pro ten konkrétní počítač,
nepřenosná) tak by na bedně nalepena být měla. Co mám zkušenost z domácích
PC co k nám občas někdo donese na servis (jedná se o problém skládaček) tak
v 90% případech pokud není samolepka = nelegální OS. Většinou je pak
uživatel překvapen, že musí ke skládačce kupovat i něco jako OS (pokud chce
Windows).