Arduino a LED bez odporu, was: LED bez odporu, was: ukladanie datzo seriovej linky

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Pátek Září 25 00:15:43 CEST 2015

Ale zase na druhou stranu - experiment mu vysel tak, jak si naplanoval,
coz te akademicke pude celkem odpovida :)

Spolehnout se na PWM je samozrejme cesta do pekel (duvody tu asi muzeme
rozebirat dalsi tyden, byt nam budou vsem jasne - stejne jako ten odpor,
resp. proudovy zdroj), jen moje anglictina neni na takove vysi, abych
pochopil, jestli nahradu odporu PWM mysli ironicky, nebo jako vazne
mineny navod - pode uvodu a titulku bych to videl ale spis na tu ironii,
prestoze to "nejak" chodi.

Pavel Kutina