Arduino a LED bez odporu, was: LED bez odporu, was: ukladanie dat zo seriovej linky

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Září 24 22:22:20 CEST 2015

A proč by tam vlastně měli tu LEDku připojovat? Vždyť na tom pinu 13 přece
už LEDka visí, tak stačí napsat geniální program a rozblikat ji.

Co jsem se díval na schemata nějakých relativně aktuálních verzí, tak všude
je ta LED zapojena normálně, tj. pin procesoru vede na konektor a od této
spojky jde odpor na anodu LED.

PL