ukladanie dat zo seriovej linky

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Čtvrtek Září 24 10:19:48 CEST 2015

To ja potreboval pro vyvoj zvukovku. Tak jsem po nasem firemnim
nakupcim pozadoval: Libovolnou zvukovku krome Sound Blaster 16 PnP.
Potrebuji to do NT serveru a ona tam proste nejede. Takze libovolnou,
nejlevnejsi - jen ne toto.
Hadejte co mi za par dnu pristalo na stole? (s komentarem - koupil
jsem ti ji, protoze je nejlepsi a nejsou s ni zadne problemy)
Pokracovani se odvijelo asi takto:
-muj pokus to na tech NT rozjet - neuspesny
-"ty jsi vul, ja ti to nainstaluju" (kupodivu taky neuspesny - takze
asi jsme volove oba)
-karta asi za pul ceny te SB16

Takze pouceni pro mne bylo - vybrat si pak pokazde naprosto presne typ+prodejce
Marek