Re: OT: Co se mů e stát v USA...

Jiří Majzlík Němeček jirry na centrum.cz
Čtvrtek Září 24 09:02:36 CEST 2015

To se samozřejmě stát může, systém je jen systém a lidi jsou jen lidi.

Mimochodem, volal jste 155, nebo 112?

Další věc je, že záchranky obecně mají jiné vybavení, protože je zřizuje
kraj, zatímco hasiče a PČR stát. To samozřejmě vede ke spoustě problémů.
V současné době probíhá obrovský projekt, jehož cílem je právě
sjednocení vybavení a zajištění rozumné výměny dat mezi všemi složkami.

JMN