ukladanie dat zo seriovej linky

Pavel Poucha p.poucha na papouch.com
Středa Září 23 15:15:32 CEST 2015

>No a v té kategorii 3 je jaksi samozřejmé, že se člověk podívá na VA charakteristiku >výstupního pinu a LEDky, pokud pojme podezření, že to bude potřeba.

Jenže tohle řešení se od skončení doby elektronek už při sériové produkci nevyplácí používat. Proto bych tedy doporučil ten odpor.

(Zatímco odpory mají toleranci 1%, polovodiče spíše desítky %)

S pozdravem

ing. Pavel Poucha

jednatel

 <mailto:pavel.poucha na papouch.com> pavel.poucha na papouch.com

Tel. +420 777 232 485

Papouch s.r.o.

Strašnická 1a, 102 00 Praha 10

Tel. +420 272 732 827