arduino mega 2560 a USB device not recognized

Luboš Melichar lubos.melichar na gmail.com
Středa Září 23 14:01:09 CEST 2015

Tak zkusil jsem aktualizovat ovladače na arduino i všechny možné na chipset
atd. v Pc.
Zkoušel jsem i odstíněný kabel z laborky.

Funguje to sporadicky jen s tenkým krátkým kabelem vše ostatní selhalo.

No a za usb hubem (bez externího napájení) to funguje také.

Zvláštní je, že na ostatních Pc nemám problém. Na tom konrétním PC zase
nemám problém s ničím jiným.