pull-up rezistory

Ales Filip nostromo na khnet.info
Středa Září 23 12:43:58 CEST 2015

Dobrý den,

Mě se také nezdá, že by byl ten kabel dlouhý. Píšou, že kapacita vodičů
by měla být maximálně 400pF. UTP kabel by měl mít okolo 30 - 70pF, takže
bych se měl vejít. Divné je, že blbne to čidlo BMP085, které je přímo u
Arduina. Na kabelu je HTU21D, a to se načítá správně.

S pozdravem,

--
  Aleš Filip
  Kutná Hora