Re: OT: Co se mů e stát v USA...

Jiří Majzlík Němeček jirry na centrum.cz
Středa Září 23 09:58:04 CEST 2015

Ano, poloha se objeví, dostáváme ji od operátora. Ve městech je přesnost
velice slušná díky husté síti BS, mimo města je to úměrně horší. V
aplikaci se objeví vypočtený bod a kruh určující odhadnutou přesnost.
Každopádně je to skvělá funkce.

I mezi operátory byly velké rozdíly v přesnosti, dneska už je to celkem
vyrovnané.

JMN