Re: OT: Co se mů e stát v USA...

Středa Září 23 09:34:14 CEST 2015

Já bych tu 112 až tak nezavrhoval - když je člověk ve stresu a má myslet
jaké číslo je na konci toho tísňového volání, tak je jednodušší si vybavit
jen to jedno. Navíc oni mohou rozhodnout, koho všechno pošlou (nebo třeba
jestli to předají městským cajtům). Zkoušel jsem to číslo volat celkem
dvakrát - jednou leželo na dálnici kolo (jízdní, asi někomu vypadlo z držáku
na autě), jednou se valil kouř z jednoho auta na parkovišti. pokaždé mi
odpověděli, že už o tom vědí.
Zajímalo by mne (už jsem se párkrát různě ptal a nedostal jsem jednoznačnou
odpověď) pokud z mobilu zavolám na tísňovou linku, jestli na dispečinku se
jim objeví poloha odkud volám, aspoň taková, jakou umí získat operátor -
třeba z funkce Navigator, jednou jsem to zkoušel ze svého mobilu a poloha co
mi zjistil se lišila asi o 200m od mojí skutečné a to pokud bych třeba volal
z dálnice by běžně dostačovalo.

Bohužel, teroristi dosáhli svého - v každé krabičce s blikající ledkou
vidíme potenciální bombu, když někdo zapomene kufřík s pyžamem na tramvajové
zastávce, je dost pravděpodobné, že než se k němu vrátí, tak přivolaný
pyrotechnik to pyžamo preventivně vyhodí do povětří, můj syn v Londýně
přišel o švýcarský nožík, musel ho zahodit před vstupem do nějaké instituce.

Napadá mne bajka co jsem někde četl. Bohyně Kálí pohrozila bohu Šivovi, že
mu ten den něco provede. Šiva přemýšlel, jak by se tomu vyhnul, nakonec ho
napadlo, že se schová v bažině, ponořil se tam celý, dýchal jen trubičkou co
konec koukal nad hladinu. Večer se vysmíval Kálí, že mu nic neprovedla, Kálí
odpověděla: "Jak to, že ne? Vždyť jsem tě donutila, abys celý den seděl v
bažině."