Mini listovica v utorok

balu na home balu na home
Úterý Září 22 23:59:14 CEST 2015

ano, velmi vydarene. Tesim sa, ze komitet zasada tak casto, bratia cesi
sa mozu hanbit :-) Este ze mate Frantu.
Odfotil som len dva snimky na zaciatku, potom sme sa nejak zakecali a na
Janove vajcia nejak nevyslo....
http://dvaluch.web.cern.ch/dvaluch/temp/IMG_6048.JPG
http://dvaluch.web.cern.ch/dvaluch/temp/IMG_6049.JPG
Zistili sme jeden nedostatok. Sice sme dostali stol v blizkosti zasuvky,
ale skonstatovali sme, ze v krcme nikde nemaju stlaceny vzduch. Nabuduce
fakt asi pojdeme inam.... :-)
b.