[OT] jak si pamatovat hesla

Úterý Září 22 13:47:35 CEST 2015

Aha. Trochu problém pak je, když potřebujete nějaké heslo a nejste na svém
PC. Např. v práci je často zakázané instalovat si svoje programy.

A nakonec, nejpitomější je, když si potřebujete zapamatovat heslo právě do
toho PC ;) Typicky vyjde změna hesla na den před dovolenou, po dvou týdnech
se vrátíte do práce a máte v hlavě "formát harddisku". (Někdo ho má po
každém víkendu.)

Ta moje metoda s pomůckou na papírku je relativně nezávislá na technice.
Poznamenáte si pomůcku na papírek a případně ještě na druhý nebo do mobilu
(jako koncept uložené SMS, to umí i ten nejblbější mobil) a v případě nouze
to dáte.

P.K.