ukladanie dat zo seriovej linky

balu balu na k-net.fr
Úterý Září 22 08:00:13 CEST 2015

Problem je, ze vobec uvazujes o nejakych navaznostiach :-)
Ako som bol byval spominal zaciatkom leta tradicne studijne programy skoncili. Od tohoto semestra si kazdy z ustavov uci svojich studentov vsetko. Takze mas 5 mikroprocesorovych technik, 5 merani, 5 elektronik, 5 ekonomik....
Tento konkretny tentodonc chcem pouzit len ako inteligentnejsiu suciastku. Zatial nebudu nic programovat.

To by mali az na konci semestra, kde dostanu za ulohu vymyslet a zrealizovat meraci nejaky pristroj.

b.