ukladanie dat zo seriovej linky

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Pondělí Září 21 22:37:19 CEST 2015

JJ,
to je presne to, po cem uz nejaky rok touzim. Moje predstava byla, ze sezenu maturanty, kteri to udelaji jako maturitni praci, ale posledni dobou je takova nouze o kvalitnejsi lidi, ze ta myslenka ceka stale jen v supliku.

Jeste je dobre do toho zamichat aliasing a ukazat, ze Shannonuv teorem je sice teoreticky hezky, ale pokud neni minimalne 5 vzorku na periodu, nic moc rozumneho se z nej nedostane.

Jakub Serych