OT: termostaticka vodovodni baterie - kape

Ales Prochaska, Divesoft prochaska na divesoft.cz
Pondělí Září 21 22:05:30 CEST 2015

Je to tak půl na půl :-) Pokud je tam plastové šoupě s o-kroužky, pak
je šance. Pokud je keramické, tak smůla. Stejně tak v případě
speciálních tvarových těsnění.

Aleš Procháska