RE: OT: Co se mů e stát v USA...

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Pondělí Září 21 22:04:02 CEST 2015

JJ, je to tak daleko, že i u nás na škole máme na tento školní rok naplánovaný tento typ poplachu.
Jsem na to dost zvědavý, protože se vyhlašuje předem připraveným heslem odvysílaným školním rozhlasem (něco jako "Žák Vonásek donese do ředitelny třídní knihu třídy 3.K") a třídy mají za úkol se zabarikádovat v učebnách, přičemž žáci se postaví tak, aby nebyli na dostřel ze dveří ani oken.

No jsem zvědav jak to dopadne a pevně doufám, že to zažiju jen cvičně.  :-)

Jakub Šerých